Vår

shiit vilket fint väder de har kommit man bli helt glad när man går ut : )
igår blåste de väldigt mkt lite jobbigt men jag och suss åkte till lekparken med nattis och så åt vi lite glass mys*
tänkte ta en promenad idag men nattis hade lite feber när hon kom hem från dagmamman idag så hon sov ganska länge.. sen åkte vi och fixade lite mer med husvagnen tar ju lite tid mkt städning å så men all tid är värd för att få åka ut med den i sommar finns inget mysigare än att ha sin egna lilla husvagn : )
Har fått lite gjort här hemma idag med har grejat i nattis rum fått upp lite gardiner och städat upp allt så fint de blev ; )
 
får de vad man ska hitta på i helgen får iaf hoppas på lika fint väder som de va idag : )

bye bye



Min lilla prinsessa : ) <3

Kommentarer
Postat av: sossi

nattis är den finaste prinsessan i världen

2009-03-20 @ 19:39:56
URL: http://girlinthebox.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)

Ha det bra så länge,

Leonard

2009-03-22 @ 14:05:26
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0