Vissa


va ju ett tag sen man skrev nu men palla uppdatera allt nee....
ska på bingo i kväll med lille sussie haha : ) hoppas vi vinner massa pengar iaf : )
Lär ju behövas nu när johannah fyller år den 28 mars då blir de göteborg och party party*
och sen åker vi till Turkiet i början ¨på april : ) sen är de påsk med tiden går lite för fort tycker jag...
ne nu ska jag passa på att vila lite när nattis sover...


herregud säger jag bara vad vissa människor är långsinta orka lixom
men men inte min huvudvärk...

Och du är så bara luft skulle knappt märka att du fanns om du till och med stod brevid mig...


Kommentarer
Postat av: bäste suuz!

ey!!! kolla in suuz nya lilleblogg!

snyggaste va?

fan va vi suuuuuuger på bango fasen!^^

lägenhet imon!!!

älsk dig

2009-03-06 @ 00:19:56
URL: http://girlinthebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0