V


va ute och fixade lite med husvagenen igår .. de går ju framåt ialla fall nu är fuktskadan fixat iaf, och så är nästan allt bortdraget på luckorna tänkte vi skulle lägga en tapet på dom får se om de blir bra...
Får se vad som händer idag sitter fortfarande i mina pyjamas byxor haha gött som fan...
funderar på om man ska åka till F och hälsa på lite....

Världens sjukaste drömmar känns som att dom är på riktigt även när man vaknar..
drömboken säger mig heller inte speciellt mkt.. konstigt de där borde kanske skaffa mig en drömfångare*

Nattis världens underbaraste unge så mkt kärlek...
hon älskar när man ska ta kort på henne, hon säger mer kort haha <3

Här kommer ett kort på min söta lilla pappa haha :P

ne om man kanske ska göra nått att käka sen duscha lite lät fan bra de där...

 [ Kliv åt sidan när ska du fatta att du egentligen bara är i vägen..?! ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0