Livets gång!

Helgen har varit lugn softade i fredags.. sen i lördags va jag en sväng i Forsheda mys mys*
va meningen att vi skulle gått på marknaden men de blev inte så utan bara satt och pratade och pratade väldigt känsligt blev de men de kändes så bra... <3
Sen på lördan va de lugnt med hade en liten söt tjej här som sov här vi gjorde lite tacos å såå...
På söndan blev de suss en sväng sen bingo men man vann fan inget som vanligt.
De va den här helgen de !! snart kommer en ny

Hade en softish roadtrip med suss idag runt a-torp haha cola och cigg .. ..och gläntan mhmhmh *ASG*
Skala träd de är vi fan bra på iaf ; )

Vid gläntan :P sen en fin bild för jag vet suss  att du är lite sur för den bilden :P:P bästis bästis *



Ser verkligen framemot att få va bunny så himlans skoj och sen min kompis mjaou...
min svans och mina öron kommer jag nog få leta efter dan efter och mjaou kommer få leta morrishår haha*
PARTY Sss


vad annars haha allt är så förbannat dumt alltså ska man skratta eller gråta ? kanske båda samtidigt..
skulle man verkligen säga vad man tycker och tänker så skulle jag aldrig sluta prata så lika bra att knipa i think ?
tröööööööööötttttt på er alla fy f säger jag bara..!!! och de va ett J***A gnäll....

Saknar min papi lite faktiskt...
Saknar jag mamma hmm NEJ !!

de skulle ju kunna va lite lite lättare än vad de är!! men men vänta säger ja.....

Saknar dig johannah snart ska vi ses de dröjer inte länge till nu <3




Min underbaraste och sötaste dotter <3
hon hade fått lite smuts på fingrarna de hatar hon verkligen :P


Kommentarer
Postat av: sossie

mohahaha! fyyyy faaaan vad jag är sexig. värsta fotomodell. tack bästa vän för att du la upp den lillebilden.

skala träd idag?! hahaha



Natalie är sötast!

2009-04-01 @ 12:22:13
URL: http://girlinthebox.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Har du inte länkat mig än? Fy på dig gumman, haha =) Hoppas allt e bra..Puss

2009-04-02 @ 12:06:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Nathal1e
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 20:53:27
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Sussie

älskar dig carolina, du är en vän gjort av guld. jag kommer ALLTID finnas för dig.

2009-04-12 @ 16:50:21
URL: http://girlinthebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0