Onsdag och lite Torsdag!!!!!

Fint väder idag : ) ringde min kusin idag då hade hon värkar sen har jag inte hört mer så tror att de blev bb idag : ) en liten flicka ska de bli hoppas bara på att jag ska få ett samtal i morgon så jag vet säkert :P
Sen blev de städning idag behövdes kan man ju säga så när man har gjort så där fint så man bara kan sitta och ta de lite lugnt då ska nattis ha äpple som hon bara står och spottar över hela golvet vilka ide`er hon har fått för sig sen skulle hon ju hälla över cola från de ena galset till ett nytt som slutade med en pöl men hon fick prova iaf haha :P
Sen blev de lite mat gjorde spagetti och köttfärssås idag de gillar nattis som tur e...
Sen åkte vi en sväng till familjen underbar i forsheda, fikade lite och nattis lekte med kaninen de tyckte hon va jätte skoj och mata den hehe....
sen blev de lite handling sen hem för då skulle nattis sova..
blev lite kvällsmat sen efterlyst.
Å så ringde min pappa och han tjatade som aldrig förr och va väldigt envis om att jag skulle komma upp till Dfs i morgon men de går inte just den här helgen försökte jag förklara men spelade nästan ingen roll vad jag sa så skulle jag ändå komma.. vill gärna åka upp den här gången utan natalie för varje gång har jag alltid åkt med henne själv och de är så långt för henne sen hade de varit skönt att komma upp en helg själv och få en helg med pappa och hinna med lite mer när man väl åker 30 mil.. så inte helt omöjligt att de blir nästa eller helgen efter som jag åker. Saknar <3
Sen åkte jag bort till verre och tog min lilla go natt cigg : ) så har hon frågat mig om jag vill följa med på ultraljudet och såklart jag vill : ) lilla bebis för er som kanske inte visste vet ju nu ps: glöm inte skvallra folk är väldigt kvicka på de !!: S

i morrn ska nattis till dagis sen hem städa lite till sen så kommer verre och så ska vi fika lite...
sen på eftermiddan kommer tilda hit och hälsar ¨på lite : ) skojiiit värre

Saknar dig & dig & dig & DIG<3


Ne nu ska jag sova  01.01 va visst kl Its killing mee!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sossi

hmmm du gissade på att de skulle bli en flicka och de blev de va? du är läskig kvinna!

poss

2009-03-26 @ 11:17:35
URL: http://girlinthebox.blogg.se/
Postat av: Denise

I gislaved så skvallrar alla om allt! De ha vi ju fått smaka på ;) Kram

2009-03-26 @ 13:46:38
URL: http://diidds.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 20:03:54
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Jo, jag tänker släcka ikväll. Haha jag har tänkt på det hela veckan typ xD

2009-03-28 @ 18:38:23
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Daniel

JAG ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA:)

2009-03-29 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0