I taket lyser stjärnorna*

Freda idag dagen har väl inte varit speciellt händelse rik skönt de
 men har varit med suss idag och kollat på en lägenhet till henne väldigt mysig och fin
helt nyrenoverad va den får se om de blir den eller inte : )
Sen blev de bio med daniels lilla syster : ) va och tittade på i taket lyser stjärnorna
skit bra va den rolig men sorglig jag grät : (  har blivit så känslig sen jag fick nattis hehe*
får se vad som händer i morgon daniel ska fixa lite med husvagnen som vi köpt : )
så de blir nån semester i sommar iaf. sen får man se vad de blir känns som en väldigt lugn helg.
ne nu ska jag kolla på en film tänkte jag få se vad de får bli för nått.... Pöss


Saknar * : ( när ska de vända??!
.....................................................................................................................................................................................






Party hos johannah : ) Love you sweet<3



Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra :) Har nyss börjat prenumerera på din blogg, hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du prenumererade på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :) Förresten har med sett filmen, hade tårar i ögat när mormorn kom med beskedet att mamman dött genom att bara skaka på huvet :'/

2009-03-11 @ 16:22:56
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tjo.. Har länkat dig nu gumman ;) Länkar du mig med? Puss..

2009-03-12 @ 09:19:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Nathal1e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0