Snuttan*

Torsdag och inte jätte fint väder ute.. : / åkte en sväng till stan idag med inger&Nova .. hittade lite underkläder,en fin blomma, och en tröja : ) så de va nice.. sen åkte vi och käkade på Mcdonalds väldigt gott.. sen blev de Forsheda en sväng nattis tvättade bilen hehe... nu tänkte jag tvätta upp tvätten sen färga lite kläder...
redan midsommar i morgon vet fortfarande inte vad man ska hitta på.. kanske blir tjejkväll i jkpg på lörda ist : ) få se få se....Glad midsommar på er alla : )

 
Min underbara dotter : )



Nattis ville leka Gangster med åsa HAHA * : )



Vi åkte till gläntan och lekte lite.. hon va väldigt rädd för bryggan så vi fick hålla oss på land ;P



Plocka bort mossan va jätte skoj : )

Kommentarer
Postat av: Jelika

Så stor hon har blivit!

Jag behöver oxå färga lite kläder el vill färga om en kavaj jag har som är militärfärgad till svart. Vet bara inte vart man köper sådan färg.

2009-06-20 @ 12:44:06
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0