Helgen!!

Blev tyvärr ingen flytt den här veckan GASSSH va dryga säger jag bara men nästa vecka har dom ej nått val haha.
så i fredags va de lugnt väldigt lugnt va i forsheda i liten sväng... sen på kvällen badade jag hur länge som helst gissa om de va gött.. på natten fick jag besök väldigt trevligt : ) ett gott skratt fick man sig ialla fall.
på lördan blev de jkpg hem till mikaela fixade oss lite eller jag mkt haha tar sån tid på mig jag är galen tror jag :P
sen åkte vi till en inflyttningsfest trevlig som sjutton sen vidare till sliver och rockade järnet..kvällen slutade med att jag slängde en korv på en axel hahaha höjdpunkten lätt... blir snart jkpg igen inflyttningsfest igen : )
på söndan blev de lite shopping fick mig ett nytt linne *fint .... somnade kl 8 va väldigt trött....

på freda äre redan midsommar tiden går väldigt fort får se vad man hittar på har inte bestämt mig än har ju lite att välja på nu hmm de blir vad de blir...

ne nu kanske de är dax att krypa ner
Nattiii*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0